Marka Training Designers jest efektem kilkunastoletniego doświadczenia w zarządzaniu projektami, procesami, jakością, sprzedażą i obsługą Klientów menedżerów międzynarodowej organizacji. Nasza wiedza i pasja daje nam możliwość wspierania w kształtowaniu przyszłości naszych Klientów. Specjalizujemy się w dostarczaniu Klientom indywidualnych, szytych na miarę usług w zakresie rozwoju firm i ich pracowników metodą Design Thinking.

NASZĄ DEWIZĄ JEST ETYKA i JAKOŚĆ.

Nasze usługi opatrzone są certyfikatem ISO: 9001 : 2015, a dla wygody naszych Klientów należymy do Bazy Usług Rozwojowych PARP, korzystającej z dofinansowania Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

ZAPRASZAMY DO POZNANIA NAS, NASZEJ OFERTY i PARTNERÓW.


 

 

ANNA FLIS

PARTNER ZARZĄDZAJĄCY

Efektywna liderka z 17 letnim doświadczeniem w międzynarodowej korporacji General Electric, która sprawdziła się w wielu obszarach organizacji takich jak: Sprzedaż, Marketing, HR, L&D, Talent Management, Operacje, Call Center, Windykacja, CRM, PM/IT.
Ma doświadczenie w projektowaniu systemów motywacyjnych, konsolidacji/ synchronizacji celów biznesowych oraz reinżynierii procesów przy wykorzystaniu obecnego potencjału, w transformacjach sieci sprzedaży, restrukturyzacji oraz fuzjach.
Laureatka nagród za: wyniki sprzedaży, usprawnienia w procesach, zarządzanie zespołami oraz nastawienie na potrzeby klientów.
Twórczyni 3 START-upów.
Finalistka konkursu „Bizneswoman Roku 2015” w kategorii Korporacja.
Autorka cyklu artykułów dla „Personel Plus” dotyczących aktualnych trendów w HR oraz rozwoju najwyższej kadry managerskiej.
Ambasadorka programu „Sukces to JA”, mentor i mentee w programie Vital Voices Poland Chapter.
Wykładowca na studiach MBA w Wyższej Szkole Administracji i Biznesu.

 

JOWITA SPYCHALSKA

PARTNER ZARZĄDZAJĄCY

Menedżer i mentor z 13 – letnim doświadczeniem w międzynarodowej korporacji General Electric w obszarach Operacji, Call Center, Sprzedaży i Talent Management.
Ekspert w budowaniu i zarządzaniu zespołów, stworzonych z tzw. młodego pokolenia „Millennials” a także efektywnych procesów w środowisku nieustannej zmiany, transformacji, restrukturyzacji i fuzji.
Twórczyni wewnętrznych i zewnętrznych zespołów contact center i call center.
Zaprojektowała i kierowała procesami podnoszącymi kwalifikacje i rozwój sił sprzedaży w branży finansowej, wspierającymi osiągnięcie założonych wyników i celów biznesowych oraz kształtowanie modelu kultury sprzedażowej w organizacji.
Projektantka programów rozwojowych dla kadry menedżerskiej; pasjonatka komunikacji skoncentrowanej na rozwiązaniach Solutions Focused Brief Method.
Ambasadorka Programu „Sukces To Ja” Fundacji Sukces Pisany Szminką.
Obecnie prowadzi wykłady na studiach MBA w Wyższej Szkole Administracji i Biznesu w Gdyni, pisze artykuły dla „Personel Plus” z obszaru HR i zarządzania.

 

       


AKTUALNOŚCI