ANNA FLIS, Partner Zarządzający, Prezes Zarządu TRAINING DESIGNERS.
OPIS SYSTEMU ZARZĄDZANIA JAKOŚCIĄ
OPIS FIRMY I JEJ KONTEKSTU
Marka Training Designers jest efektem kilkunastoletniego doświadczenia w zarządzaniu projektami, procesami, jakością, sprzedażą i obsługą Klientów menedżerów międzynarodowej organizacji. Nasza wiedza i pasja daje nam możliwość wspierania w kształtowaniu przyszłości naszych Klientów. Specjalizujemy się w dostarczaniu Klientom indywidualnych, szytych na miarę usług w zakresie rozwoju firm i ich pracowników metodą Design Thinking. Training Designers oferuje profesjonalne usługi z zakresu:
PROGRAMÓW ROZWOJOWYCH
Programy Rozwojowe są projektowane indywidualnie dla konkretnych Klientów na bazie diagnozy potrzeb tak by umiejętności i motywacja pracowników przełożyła się na sukces przedsiębiorstwa.
Skierowane są do różnych grup pracowników w obszarach zarządzania talentami i Constant Feedback. W tym obszarze wykorzystywane są testy psychometryczne, w tym narzędzie badające style myślenia Graves’a i systemy wartości ludzi – Mindsonar, czy też spersonalizowane kwestionariusze ról zespołowych Belbin z oceną e360.
SZKOLEŃ
Szkolenia dopasowywane są do wsparcia przedsiębiorstwa w konkretnej sytuacji biznesowej. Specjalizujemy się w obszarach: zarządzania i przywództwa, planowania strategicznego i operacyjnego, zarządzania zmianą, budowania i zarządzania zespołami, efektywności osobistej menedżerów, wystąpień publicznych, storytellingu w biznesie, sprzedaży indywidualnej oraz B2B, obsługi Klienta skoncentrowanej na rozwiązaniach, telefonicznej sprzedaży i obsługi skoncentrowanej na rozwiązaniach.
MENTORINGU I SHADOWINGU
Mentoring i shadowing pozwala na maksymalizację naturalnych zdolności Klientów do osiągania celów.
PROJECT MANAGEMENTU, CONSULTINGU I DORADZTWA STRATEGICZNEGO
Wspomagamy zarządzanie projektami oraz doradzamy najlepsze rozwiązania w zakresie: zarządzania komunikacją nakierowaną na zmianę w przedsiębiorstwie, zarządzania relacjami z Klientem i tworzenia Unique Customer Relationship, zarządzania i optymalizacją procesów, budowania i realizacji strategii w organizacji i biznesie, budowania i wdrażania standardów obsługi i sprzedaży, rozwoju start-up’ów, budowy call center i contact center, budowy i realizacji projektów outplacement. Wszystkie programy i projekty budujemy w oparciu o diagnozę potrzeb i celów Klientów z wykorzystaniem dogodnej dla Klientów metodologii. Mamy doświadczenie i wykorzystujemy zarówno podejście projektowe, jak i procesowe Agile, Prince2, Six Sigma, Lean oraz HPI.
Wpływ na funkcjonowanie naszej firmy mają:
- wymagania prawne i regulacyjne,
- wymagania dotyczące organizacji procesu realizacji świadczeń w tym infrastruktury, zasobów ludzkich, szkoleń,
- wzajemne relacje, oczekiwania i wpływ stron zainteresowanych i organizacji na kwestie związane z wymaganiami prawnymi jak i należytym poziomem jakości świadczonych usług,
- środki z funduszy unijnych, które pozwalają nam na oferowanie atrakcyjnych rozwiązań dla finansowania naszych usług,
- inne uwarunkowania i okoliczności, w których organizacja stara się osiągnąć założone cele.
Nasza działalność jest uregulowana następującymi wymaganiami prawa i regulacjami:
- Ustawa o ochronie danych osobowych (Dz. U. 2016 r. poz. 922)
- Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 3 czerwca 1998 r. w sprawie określenia podstawowych warunków technicznych i organizacyjnych jakim powinny odpowiadać urządzenia i systemy informatyczne służące do przetwarzania danych;
- Kodeks pracy;
- Norma ISO 9001:2015.
Firma określiła:
- Przebieg procesów związanych ze świadczoną usługą, zawierających niezbędne dane wejściowe i oczekiwane rezultaty.
- Niezbędne zasoby do realizacji usług;
- Kryteria, metody, łącznie z pomiarami i odpowiednimi wskaźnikami efektywności, potrzebne do zapewnienia skuteczności przebiegu i nadzorowania tych procesów.
- Odpowiedzialności i uprawnienia w zakresie realizowanych procesów.
- Ryzyka i szanse i wdrożyła odpowiednie działania w celu ich uwzględnienia.
- Sposób monitorowania, pomiaru i oceny procesów oraz ewentualnych zmian procesów, dla zapewnienia, że przyniosą one oczekiwany rezultat wyniki.
- Możliwości doskonalenia procesów i systemu zarządzania jakością.
Pełnomocnikiem ds. systemu zarządzania jakością jest Jowita Spychalska – Partner Zarządzający (kontakt: j.spychalska@trainingdesigners.pl).
Identyfikacja i identyfikowalność procesu realizacji usług zachowana jest poprzez:
- Prawidłowe dokumentowanie wymaganych danych w obowiązującej dokumentacji,
- Pełną autoryzację osób wykonujących czynności w ramach realizacji usług.
W celu ciągłego doskonalenia organizacji stosujemy metodę PDCA, zgodną ze schematem prezentowanym w normie ISO 9001:2015.
Całość dokumentacji w zakresie prowadzonej analizy i oceny ryzyka pozostaje pod nadzorem Pełnomocnika ds. systemu zarządzania jakością.