Warsztaty – Storytelling w biznesie.

Nasze szkolenia i warsztaty powstają w oparciu o analizę sytuacji Klienta i są projektowane w taki sposób, aby Klienci osiągnęli swoje cele, zgodnie z założeniami Solution Focused Brief Method. Budowane są jako wsparcie w konkretnej sytuacji biznesowej przedsiębiorstwa między innymi w obszarach: zarządzania i przywództwa, planowania strategicznego i operacyjnego, zarządzania zmianą, budowania i zarządzania zespołami, efektywności osobistej menedżerów, wystąpień publicznych, storytellingu w biznesie, sprzedaży indywidualnej oraz B2B, obsługi Klienta oraz telefonicznej sprzedaży i obsługi skoncentrowanej na rozwiązaniach.

JOWITA SPYCHALSKA, Partner Zarządzający TRAINING DESIGNERS.

 

STORYTELLING W BIZNESIE

Na przestrzeni ostatnich lat opowiadanie historii stało się jednym z kluczowych atrybutów w sprzedaży i marketingu. Nauczymy Cię, jak je wykorzystać do angażowania zespołów, przy prezentacjach oraz w budowaniu relacji biznesowych.

KORZYŚCI

  • Otrzymasz uniwersalne narzędzie sprzedażowe.
  • Nauczysz się sprzedawać za pomocą angażujących historii.
  • W interesujący sposób przekażesz swoje pomysły.
  • Dowiesz się, jak skutecznie sprzedawać, odwołując się do emocji konsumenta.
  • Pokażemy Ci, jak wzbudzić w kliencie zaufanie.
  • Poznasz metody efektywnej perswazji.

 


 

      

ZAPRASZAMY DO KONTAKTU:

ANNA PLUTA

MENEDŻER ds. PROJEKTÓW SZKOLENIOWYCH

a.pluta@trainingdesigners.pl

+48 575 040 408
biuro@trainingdesigners.pl

Zapraszamy do kontaktu zarówno w sprawie projektów szkoleniowych, jak i w sprawie warunków dofinansowania przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego poprzez Bazę Usług Rozwojowych PARP albo poprzez Rejestr Instytucji Szkoleniowych, do którego zostaliśmy wpisani przez Wojewódzki Urząd Pracy w Gdańsku.

Wyrażam zgodę

 

ZAUFALI NAM

 


 

INNE NASZE SZKOLENIA

 

 

ZARZĄDZANIE I PRZYWÓDZTWO

Skuteczny, charyzmatyczny przywódca to podstawa dobrego zespołu. Na naszym szkoleniu dowiesz się czym jest, a czym nie jest przywództwo, w jakim miejscu znajdujesz się jako lider i czy jesteś gotowy na wejście w erę gospodarki cyfrowej. Z nami poznasz tajniki skutecznego zarządzania zespołem!

KORZYŚCI

  • Dowiesz się, jak sprawnie zarządzać zmianami w grupie.
  • Nauczysz się wspierać zarządzanie poprzez wizję i strategię.
  • Stworzysz w zespole kulturę wzajemnego inspirowania się.
  • Zmotywujesz pracowników do rozwoju i wykorzystasz ich potencjał.
  • Zespół będzie jeszcze bardziej identyfikował się z celami i misją firmy.
  • Pokażemy Ci, jak korzystać z trendów rynkowych, aby przyśpieszyć rozwój organizacji.
  • Staniesz się autentycznym liderem – człowiekiem, za którym pójdzie cały zespół.

 

OBSŁUGA KLIENTA SKONCENTROWANA NA ROZWIĄZANIACH

Dzięki warsztatowi będziesz w stanie dopasować rodzaj komunikacji do klienta. Dowiesz się, jak stawiać pytania i w jaki sposób komunikować rozwiązania, aby klient polecił Twoje usługi.

Koncentrując się na rozwiązaniach i przedstawiając w umiejętny sposób swoje pomysły pokażesz, że jesteś partnerem, któremu można zaufać.

 

KORZYŚCI

  • Poprawisz długofalowe relacje z klientami.
  • Popracujesz nad własnym potencjałem i uzyskasz maksimum efektów przy minimalnym nakładzie pracy.
  • Wzrośnie Twoja efektywność – osiąganie celów staje się proste. Wzrośnie Twoje poczucie sprawczości.
  • Zbudujesz w zespole kulturę zorientowaną na klienta.
  • Wzmocnisz wizerunek firmy na rynku – jako partnera biznesowego oraz pracodawcy.
  • Uświadomisz sobie swoje mocne strony, które będą przydatne w relacji z klientami.
  • Nauczysz się, jak radzić sobie ze stresem.
  • Zwiększysz wydajność swoją oraz zespołu.

 

PLANOWANIE STRATEGICZNE I OPERACYJNE

Strategia to coś, od czego swoje działania powinien zacząć każdy zespół – warto przecież wspólnie ustalić, dokąd zmierzamy. Nasze szkolenie z zakresu planowania strategii to najlepsza okazja, by dowiedzieć się, jak przygotować strategię swojej firmy oraz jak przełożyć to na konkretne działania operacyjne.

KORZYŚCI

  • Zespół będzie w stanie samodzielnie przygotować oraz wdrożyć strategię działania.
  • Będziesz w stanie określić zadania firmy w najbliższym czasie, jak również w perspektywie kilku lat.
  • Zapanujesz nad organizacją działań w firmie, co przyczyni się do jej wzrostu.
  • Dowiesz się, jak określić potrzeby zespołu.
  • Ocenisz rozwój firmy oraz zespołu.
  • Podniesiesz jakość oferowanych usług.
  • Nadasz działaniom firmy odpowiedni rytm tak, by priorytetowe zadania nigdy nie umknęły uwadze, a każdy ruch był zorientowany na rozwój.

 

BUDOWANIE I ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM

Jesteś liderem, który musi zapanować nad swoim zespołem? Naucz się efektywnie nim zarządzać! Pokażemy Ci, jak pracować z zespołem, aby osiągać cele biznesowe – jak angażować ludzi, przydzielać im zadania, zarażać wizją i sprawić, by brali odpowiedzialność za swoje działania.

 

   KORZYŚCI

  • Zbudujesz i utrzymasz własny autorytet jako menedżera. Nauczysz się zarządzania przez cele i przydzielania zadań członkom zespołu.
  • Wzrośnie efektywność Twojego zespołu, a atmosfera pracy ulegnie poprawie. Stworzysz kulturę organizacyjną firmy.
  • Nauczysz się komunikować podwładnym lub przełożonym priorytety grupy. Z łatwością oszacujesz zasoby zespołu przed realizacją nowych zadań.
  • Poznasz i docenisz mocne strony pracowników na poziomie menedżerskim oraz organizacyjnym.
  • Dowiesz się, czym jest dojrzałość pracownika i nauczysz się określać ją na skalach motywacji i kompetencji.
  • Zoptymalizujesz czas pracy zespołu – maksimum efektów przy minimalnym czasie i zaangażowaniu.
  • Poznasz swoje mocne strony, potrzebne w roli motywującego menedżera.

 

WYSTĄPIENIA PUBLICZNE

Na warsztatach z wystąpień publicznych dowiesz się jak przygotować profesjonalną prezentację biznesową, jak pracować nad charyzmą oraz jak zdobyć i utrzymać uwagę odbiorców. Bez stresu oraz pewnym głosem opowiesz wszystko, co chcesz przekazać słuchaczom i to w najbardziej angażujący sposób. Stań się mówcą, który porwie tłumy!

 

KORZYŚCI

  • Będziesz perfekcyjnie prezentował się przed publicznością.
  • Staniesz się charyzmatycznym przewodnikiem zespołu.
  • Opanujesz stres przed wystąpieniami publicznymi.
  • Będziesz w stanie dosadniej wyjaśnić swój punkt widzenia.
  • Podniesiesz swoje kompetencje społeczne.
  • Lepsza prezencja będzie miała istotny wpływ na utrzymanie profesjonalnych relacji biznesowych.

 

SPRZEDAŻ TELEFONICZNA

Sprzedaż przez telefon bardzo się zmieniła na przestrzeni ostatnich lat i kończy z mitem natarczywego call center. Na tym szkoleniu pokażemy Tobie na czym polega sztuka prowadzenia dialogu, a tym samym efektywna obsługa klienta. Dzięki nam zwiększysz skuteczność swoich kontaktów telefonicznych – wykorzystaj praktyczne umiejętności zdobyte na kursie, aby z łatwością zamienić kontakt w sprzedaż. Sprzedaż bez sprzedaży to nasza domena.

 

KORZYŚCI

  • Udoskonalisz swoją prezencję telefoniczną.
  • Pokażemy Ci skuteczne metody sprzedaży telefonicznej.
  • Nauczysz się prowadzić negocjacje.
  • Poznasz telefoniczny savoir-vivre.
  • Dowiesz się, jak skutecznie utrzymywać telefoniczny kontakt ze stałymi klientami, a także pozyskiwać nowych.
  • Powiemy Ci, jak skutecznie skupić uwagę rozmówcy na Twoim komunikacie przy pomocy odpowiedniej dykcji.