WARSZTATY ZARZĄDZANIE ZMIANĄ.

Nasz szkolenia budowane są jako wsparcie w konkretnej sytuacji biznesowej przedsiębiorstwa, między innymi w obszarach: zarządzania i przywództwa, planowania strategicznego i operacyjnego, zarządzania zmianą, budowania i zarządzania zespołami, efektywności osobistej menedżerów, wystąpień publicznych, storytellingu w biznesie, sprzedaży indywidualnej oraz B2B, obsługi Klienta oraz telefonicznej sprzedaży i obsługi skoncentrowanej na rozwiązaniach.

JOWITA SPYCHALSKA, Partner Zarządzający TRAINING DESIGNERS.

 

 

ZARZĄDZANIE ZMIANĄ

Gotowość do zarządzania zespołem niezależnie od dotykających go zmian to cenna umiejętność każdego lidera.  Na naszym szkoleniu dostaniesz pakiet użytecznej wiedzy praktycznej oraz narzędzia, dzięki którym będziesz potrafił skutecznie wdrażać zmiany – strukturalne, organizacyjne i inne. Dowiesz się również, jak skutecznie komunikować je zespołowi, by potrafił odnaleźć się w nowym położeniu.

 

KORZYŚCI

  • Przygotujesz się do wprowadzania zmian w firmie i nauczysz się je komunikować. Nauczysz się komunikować trudne decyzje.
  • Poznasz mechanizmy wdrażania zmian, dzięki którym zespół z łatwością przejdzie przez cały proces.
  • Zwiększysz zaangażowanie pracowników, którzy staną się otwarci na zmianę.
  • Dzięki wprowadzonym zmianom zwiększysz sukcesy oraz konkurencyjność firmy.
  • Zwiększysz swoją elastyczność oraz skuteczność. Poznasz metody pracy z różnymi postawami wobec zmian.

 

Zmiana nadchodzi nieuchronnie. Wg raportu Gumtree 2017 „Aktywni +. Przyszłość rynku pracy.” to :

 

1. Automatyzacja, cyfryzacja i związane z nimi zjawiska znacząco zmienią definicję pracy w nadchodzących latach. […]

2. Prawie połowa (47%) zawodów znanych obecnie zostanie zastąpiona pracą maszyn w ciągu najbliższych 25 lat. […]

3. Zawody takie jak robotnik rolny, sprzedawca, recepcjonista, księgowy, bibliotekarz, agent ubezpieczeniowy, urzędnik bankowy lub pocztowy są w ponad 90% zagrożone automatyzacją.

4. Psycholog, pielęgniarka, analityk biznesowy, specjalista IT, duchowny, wykładowca i lekarz nie muszą obawiać się o swoją przyszłość zawodową — ryzyko automatyzacji wynosi poniżej 2%.

5. Zawody kreatywne, wymagające nieszablonowego działania, są bezpiecznym kierunkiem rozwoju, w przeciwieństwie do zawodów opartych na czynnościach powtarzalnych i schematycznych.

CYTAT pochodzi z raportu Gumtree 2017 „Aktywni +. Przyszłość rynku pracy.”, z którym możesz zapoznać się TUTAJ.

 

Jeżeli chcesz umiejętnie zarządzać zmianą, zespołem i sobą w zmianie – zapraszamy na nasze szkolenia, które są połączeniem doświadczenia i trendów przyszłości.

 

 

 

 

 

ZAUFALI NAM

 

 


POTRZEBUJESZ WIĘCEJ INFORMACJI?

 

      

ZAPRASZAMY DO KONTAKTU:

ANNA PLUTA

MENEDŻER ds. PROJEKTÓW SZKOLENIOWYCH

a.pluta@trainingdesigners.pl

+48 575 040 408
biuro@trainingdesigners.pl

Zapraszamy do kontaktu zarówno w sprawie projektów szkoleniowych, jak i w sprawie warunków dofinansowania przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego poprzez Bazę Usług Rozwojowych PARP, albo poprzez Rejestr Instytucji Szkoleniowych, do którego zostaliśmy wpisani przez Wojewódzki Urząd Pracy w Gdańsku.

Wyrażam zgodę

 


 

INNE NASZE SZKOLENIA

 

ZARZĄDZANIE I PRZYWÓDZTWO

Skuteczny, charyzmatyczny przywódca to podstawa dobrego zespołu. Na naszym szkoleniu dowiesz się czym jest, a czym nie jest przywództwo, w jakim miejscu znajdujesz się jako lider i czy jesteś gotowy na wejście w erę gospodarki cyfrowej. Z nami poznasz tajniki skutecznego zarządzania zespołem!

KORZYŚCI

  • Dowiesz się, jak sprawnie zarządzać zmianami w grupie.
  • Nauczysz się wspierać zarządzanie poprzez wizję i strategię.
  • Stworzysz w zespole kulturę wzajemnego inspirowania się.
  • Zmotywujesz pracowników do rozwoju i wykorzystasz ich potencjał.
  • Zespół będzie jeszcze bardziej identyfikował się z celami i misją firmy.
  • Pokażemy Ci, jak korzystać z trendów rynkowych, aby przyśpieszyć rozwój organizacji.
  • Staniesz się autentycznym liderem – człowiekiem, za którym pójdzie cały zespół.

 

OBSŁUGA KLIENTA SKONCENTROWANA NA ROZWIĄZANIACH

Dzięki warsztatowi będziesz w stanie dopasować rodzaj komunikacji do klienta. Dowiesz się, jak stawiać pytania i w jaki sposób komunikować rozwiązania, aby klient polecił Twoje usługi.

Koncentrując się na rozwiązaniach i przedstawiając w umiejętny sposób swoje pomysły pokażesz, że jesteś partnerem, któremu można zaufać.

 

KORZYŚCI

  • Poprawisz długofalowe relacje z klientami.
  • Popracujesz nad własnym potencjałem i uzyskasz maksimum efektów przy minimalnym nakładzie pracy.
  • Wzrośnie Twoja efektywność – osiąganie celów staje się proste. Wzrośnie Twoje poczucie sprawczości.
  • Zbudujesz w zespole kulturę zorientowaną na klienta.
  • Wzmocnisz wizerunek firmy na rynku – jako partnera biznesowego oraz pracodawcy.
  • Uświadomisz sobie swoje mocne strony, które będą przydatne w relacji z klientami.
  • Nauczysz się, jak radzić sobie ze stresem.
  • Zwiększysz wydajność swoją oraz zespołu.

 

PLANOWANIE STRATEGICZNE I OPERACYJNE

Strategia to coś, od czego swoje działania powinien zacząć każdy zespół – warto przecież wspólnie ustalić, dokąd zmierzamy. Nasze szkolenie z zakresu planowania strategii to najlepsza okazja, by dowiedzieć się, jak przygotować strategię swojej firmy oraz jak przełożyć to na konkretne działania operacyjne.

KORZYŚCI

  • Zespół będzie w stanie samodzielnie przygotować oraz wdrożyć strategię działania.
  • Będziesz w stanie określić zadania firmy w najbliższym czasie, jak również w perspektywie kilku lat.
  • Zapanujesz nad organizacją działań w firmie, co przyczyni się do jej wzrostu.
  • Dowiesz się, jak określić potrzeby zespołu.
  • Ocenisz rozwój firmy oraz zespołu.
  • Podniesiesz jakość oferowanych usług.
  • Nadasz działaniom firmy odpowiedni rytm tak, by priorytetowe zadania nigdy nie umknęły uwadze, a każdy ruch był zorientowany na rozwój.

 

BUDOWANIE I ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM

Jesteś liderem, który musi zapanować nad swoim zespołem? Naucz się efektywnie nim zarządzać! Pokażemy Ci, jak pracować z zespołem, aby osiągać cele biznesowe – jak angażować ludzi, przydzielać im zadania, zarażać wizją i sprawić, by brali odpowiedzialność za swoje działania.

 

   KORZYŚCI

  • Zbudujesz i utrzymasz własny autorytet jako menedżera. Nauczysz się zarządzania przez cele i przydzielania zadań członkom zespołu.
  • Wzrośnie efektywność Twojego zespołu, a atmosfera pracy ulegnie poprawie. Stworzysz kulturę organizacyjną firmy.
  • Nauczysz się komunikować podwładnym lub przełożonym priorytety grupy. Z łatwością oszacujesz zasoby zespołu przed realizacją nowych zadań.
  • Poznasz i docenisz mocne strony pracowników na poziomie menedżerskim oraz organizacyjnym.
  • Dowiesz się, czym jest dojrzałość pracownika i nauczysz się określać ją na skalach motywacji i kompetencji.
  • Zoptymalizujesz czas pracy zespołu – maksimum efektów przy minimalnym czasie i zaangażowaniu.
  • Poznasz swoje mocne strony, potrzebne w roli motywującego menedżera.

 

WYSTĄPIENIA PUBLICZNE

Na warsztatach z wystąpień publicznych dowiesz się jak przygotować profesjonalną prezentację biznesową, jak pracować nad charyzmą oraz jak zdobyć i utrzymać uwagę odbiorców. Bez stresu oraz pewnym głosem opowiesz wszystko, co chcesz przekazać słuchaczom i to w najbardziej angażujący sposób. Stań się mówcą, który porwie tłumy!

 

KORZYŚCI

  • Będziesz perfekcyjnie prezentował się przed publicznością.
  • Staniesz się charyzmatycznym przewodnikiem zespołu.
  • Opanujesz stres przed wystąpieniami publicznymi.
  • Będziesz w stanie dosadniej wyjaśnić swój punkt widzenia.
  • Podniesiesz swoje kompetencje społeczne.
  • Lepsza prezencja będzie miała istotny wpływ na utrzymanie profesjonalnych relacji biznesowych.

 

STORYTELLING W BIZNESIE

Na przestrzeni ostatnich lat opowiadanie historii stało się jednym z kluczowych atrybutów w sprzedaży i marketingu. Nauczymy Cię, jak je wykorzystać do angażowania zespołów, przy prezentacjach oraz w budowaniu relacji biznesowych.

KORZYŚCI

  • Otrzymasz uniwersalne narzędzie sprzedażowe.
  • Nauczysz się sprzedawać za pomocą angażujących historii.
  • W interesujący sposób przekażesz swoje pomysły.
  • Dowiesz się, jak skutecznie sprzedawać, odwołując się do emocji konsumenta.
  • Pokażemy Ci, jak wzbudzić w kliencie zaufanie.
  • Poznasz metody efektywnej perswazji.

 

SPRZEDAŻ INDYWIDUALNA ORAZ B2B

Na naszym kursie nauczymy Cię nawiązywać relacje z klientami oraz rozpoznawać ich systemy wartości. Pokazujemy jak lepiej dopasować komunikację z klientami do ich sposobów myślenia. Dzięki temu umocnisz swoją pozycję sprzedawcy opiekującego się klientem.

 

KORZYŚCI

  • Wzrośnie efektywność pracy całego zespołu.
  • Firma będzie potrafiła zwiększyć swoje przychody przy niewielkim nakładzie pracy i czasu.
  • Wzmocni się wizerunek firmy na rynku – będzie ona synonimem grupy specjalistów.
  • Zadowolony klient to zysk oraz zmniejszenie kosztów współpracy.
  • Zoptymalizujesz czas trwania procesu sprzedaży – zmaksymalizujecie przychody przy jednoczesnej oszczędności czasu.
  • Większa skuteczność w sprzedaży doprowadzi do wyższej motywacji wewnętrznej.

 

SPRZEDAŻ TELEFONICZNA

Sprzedaż przez telefon bardzo się zmieniła na przestrzeni ostatnich lat i kończy z mitem natarczywego call center. Na tym szkoleniu pokażemy Tobie na czym polega sztuka prowadzenia dialogu, a tym samym efektywna obsługa klienta. Dzięki nam zwiększysz skuteczność swoich kontaktów telefonicznych – wykorzystaj praktyczne umiejętności zdobyte na kursie, aby z łatwością zamienić kontakt w sprzedaż. Sprzedaż bez sprzedaży to nasza domena.

 

KORZYŚCI

  • Udoskonalisz swoją prezencję telefoniczną.
  • Pokażemy Ci skuteczne metody sprzedaży telefonicznej.
  • Nauczysz się prowadzić negocjacje.
  • Poznasz telefoniczny savoir-vivre.
  • Dowiesz się, jak skutecznie utrzymywać telefoniczny kontakt ze stałymi klientami, a także pozyskiwać nowych.
  • Powiemy Ci, jak skutecznie skupić uwagę rozmówcy na Twoim komunikacie przy pomocy odpowiedniej dykcji.