Warsztaty – Storytelling w biznesie.

Nasze szkolenia i warsztaty powstają w oparciu o analizę sytuacji Klienta i są projektowane w taki sposób, aby Klienci osiągnęli swoje cele, zgodnie z założeniami Solution Focused Brief Method. Budowane są jako wsparcie w konkretnej sytuacji biznesowej przedsiębiorstwa między innymi w obszarach: zarządzania i przywództwa, planowania strategicznego i operacyjnego, zarządzania zmianą, budowania i zarządzania zespołami, efektywności osobistej menedżerów, wystąpień publicznych, storytellingu w biznesie, sprzedaży indywidualnej oraz B2B, obsługi Klienta oraz telefonicznej sprzedaży i obsługi skoncentrowanej na rozwiązaniach.

JOWITA SPYCHALSKA, Partner Zarządzający TRAINING DESIGNERS.

 

STORYTELLING W BIZNESIE

Na przestrzeni ostatnich lat opowiadanie historii stało się jednym z kluczowych atrybutów w sprzedaży i marketingu. Nauczymy Cię, jak je wykorzystać do angażowania zespołów, przy prezentacjach oraz w budowaniu relacji biznesowych.

KORZYŚCI

  • Otrzymasz uniwersalne narzędzie sprzedażowe.
  • Nauczysz się sprzedawać za pomocą angażujących historii.
  • W interesujący sposób przekażesz swoje pomysły.
  • Dowiesz się, jak skutecznie sprzedawać, odwołując się do emocji konsumenta.
  • Pokażemy Ci, jak wzbudzić w kliencie zaufanie.
  • Poznasz metody efektywnej perswazji.

 


 

      

ZAPRASZAMY DO KONTAKTU:

ANNA PLUTA

MENEDŻER ds. PROJEKTÓW SZKOLENIOWYCH

a.pluta@trainingdesigners.pl

+48 575 040 408
biuro@trainingdesigners.pl

Zapraszamy do kontaktu zarówno w sprawie projektów szkoleniowych, jak i w sprawie warunków dofinansowania przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego poprzez Bazę Usług Rozwojowych PARP albo poprzez Rejestr Instytucji Szkoleniowych, do którego zostaliśmy wpisani przez Wojewódzki Urząd Pracy w Gdańsku.

    Wyrażam zgodę

     

    ZAUFALI NAM

     


     

    INNE NASZE SZKOLENIA

     

     

    ZARZĄDZANIE I PRZYWÓDZTWO

    Skuteczny, charyzmatyczny przywódca to podstawa dobrego zespołu. Na naszym szkoleniu dowiesz się czym jest, a czym nie jest przywództwo, w jakim miejscu znajdujesz się jako lider i czy jesteś gotowy na wejście w erę gospodarki cyfrowej. Z nami poznasz tajniki skutecznego zarządzania zespołem!

    KORZYŚCI

    • Dowiesz się, jak sprawnie zarządzać zmianami w grupie.
    • Nauczysz się wspierać zarządzanie poprzez wizję i strategię.
    • Stworzysz w zespole kulturę wzajemnego inspirowania się.
    • Zmotywujesz pracowników do rozwoju i wykorzystasz ich potencjał.
    • Zespół będzie jeszcze bardziej identyfikował się z celami i misją firmy.
    • Pokażemy Ci, jak korzystać z trendów rynkowych, aby przyśpieszyć rozwój organizacji.
    • Staniesz się autentycznym liderem – człowiekiem, za którym pójdzie cały zespół.

     

    OBSŁUGA KLIENTA SKONCENTROWANA NA ROZWIĄZANIACH

    Dzięki warsztatowi będziesz w stanie dopasować rodzaj komunikacji do klienta. Dowiesz się, jak stawiać pytania i w jaki sposób komunikować rozwiązania, aby klient polecił Twoje usługi.

    Koncentrując się na rozwiązaniach i przedstawiając w umiejętny sposób swoje pomysły pokażesz, że jesteś partnerem, któremu można zaufać.

     

    KORZYŚCI

    • Poprawisz długofalowe relacje z klientami.
    • Popracujesz nad własnym potencjałem i uzyskasz maksimum efektów przy minimalnym nakładzie pracy.
    • Wzrośnie Twoja efektywność – osiąganie celów staje się proste. Wzrośnie Twoje poczucie sprawczości.
    • Zbudujesz w zespole kulturę zorientowaną na klienta.
    • Wzmocnisz wizerunek firmy na rynku – jako partnera biznesowego oraz pracodawcy.
    • Uświadomisz sobie swoje mocne strony, które będą przydatne w relacji z klientami.
    • Nauczysz się, jak radzić sobie ze stresem.
    • Zwiększysz wydajność swoją oraz zespołu.

     

    PLANOWANIE STRATEGICZNE I OPERACYJNE

    Strategia to coś, od czego swoje działania powinien zacząć każdy zespół – warto przecież wspólnie ustalić, dokąd zmierzamy. Nasze szkolenie z zakresu planowania strategii to najlepsza okazja, by dowiedzieć się, jak przygotować strategię swojej firmy oraz jak przełożyć to na konkretne działania operacyjne.

    KORZYŚCI

    • Zespół będzie w stanie samodzielnie przygotować oraz wdrożyć strategię działania.
    • Będziesz w stanie określić zadania firmy w najbliższym czasie, jak również w perspektywie kilku lat.
    • Zapanujesz nad organizacją działań w firmie, co przyczyni się do jej wzrostu.
    • Dowiesz się, jak określić potrzeby zespołu.
    • Ocenisz rozwój firmy oraz zespołu.
    • Podniesiesz jakość oferowanych usług.
    • Nadasz działaniom firmy odpowiedni rytm tak, by priorytetowe zadania nigdy nie umknęły uwadze, a każdy ruch był zorientowany na rozwój.

     

    BUDOWANIE I ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM

    Jesteś liderem, który musi zapanować nad swoim zespołem? Naucz się efektywnie nim zarządzać! Pokażemy Ci, jak pracować z zespołem, aby osiągać cele biznesowe – jak angażować ludzi, przydzielać im zadania, zarażać wizją i sprawić, by brali odpowiedzialność za swoje działania.

     

       KORZYŚCI

    • Zbudujesz i utrzymasz własny autorytet jako menedżera. Nauczysz się zarządzania przez cele i przydzielania zadań członkom zespołu.
    • Wzrośnie efektywność Twojego zespołu, a atmosfera pracy ulegnie poprawie. Stworzysz kulturę organizacyjną firmy.
    • Nauczysz się komunikować podwładnym lub przełożonym priorytety grupy. Z łatwością oszacujesz zasoby zespołu przed realizacją nowych zadań.
    • Poznasz i docenisz mocne strony pracowników na poziomie menedżerskim oraz organizacyjnym.
    • Dowiesz się, czym jest dojrzałość pracownika i nauczysz się określać ją na skalach motywacji i kompetencji.
    • Zoptymalizujesz czas pracy zespołu – maksimum efektów przy minimalnym czasie i zaangażowaniu.
    • Poznasz swoje mocne strony, potrzebne w roli motywującego menedżera.

     

    WYSTĄPIENIA PUBLICZNE

    Na warsztatach z wystąpień publicznych dowiesz się jak przygotować profesjonalną prezentację biznesową, jak pracować nad charyzmą oraz jak zdobyć i utrzymać uwagę odbiorców. Bez stresu oraz pewnym głosem opowiesz wszystko, co chcesz przekazać słuchaczom i to w najbardziej angażujący sposób. Stań się mówcą, który porwie tłumy!

     

    KORZYŚCI

    • Będziesz perfekcyjnie prezentował się przed publicznością.
    • Staniesz się charyzmatycznym przewodnikiem zespołu.
    • Opanujesz stres przed wystąpieniami publicznymi.
    • Będziesz w stanie dosadniej wyjaśnić swój punkt widzenia.
    • Podniesiesz swoje kompetencje społeczne.
    • Lepsza prezencja będzie miała istotny wpływ na utrzymanie profesjonalnych relacji biznesowych.

     

    SPRZEDAŻ TELEFONICZNA

    Sprzedaż przez telefon bardzo się zmieniła na przestrzeni ostatnich lat i kończy z mitem natarczywego call center. Na tym szkoleniu pokażemy Tobie na czym polega sztuka prowadzenia dialogu, a tym samym efektywna obsługa klienta. Dzięki nam zwiększysz skuteczność swoich kontaktów telefonicznych – wykorzystaj praktyczne umiejętności zdobyte na kursie, aby z łatwością zamienić kontakt w sprzedaż. Sprzedaż bez sprzedaży to nasza domena.

     

    KORZYŚCI

    • Udoskonalisz swoją prezencję telefoniczną.
    • Pokażemy Ci skuteczne metody sprzedaży telefonicznej.
    • Nauczysz się prowadzić negocjacje.
    • Poznasz telefoniczny savoir-vivre.
    • Dowiesz się, jak skutecznie utrzymywać telefoniczny kontakt ze stałymi klientami, a także pozyskiwać nowych.
    • Powiemy Ci, jak skutecznie skupić uwagę rozmówcy na Twoim komunikacie przy pomocy odpowiedniej dykcji.